Lördag morgon !




Steg upp tidigare än jag förvänta mig eftersom jag visste att Zara gick upp rätt tidigt.. Så fick ju se till att hon fick lite mat i sig :) Så gick jag ner och hämtade presenten vi köpt till henne sen gick jag upp och hade den bakom min rygg, så öppna jag dörren så satt hon vid datan med lurarna på och spela.. Så himla sööööt <3 Och jag bara - jag har en present till dig, hon bara smila vadå ? Så tog jag fram den så gapa hon bara och bara taaack ... Jag visste att hon ville ha en sådan det var därför jag köpt den till henne.. Efter det gick vi ner och åt frukost tsm hon och jag.. Sen ringde syrran så skulle dom till ikea m.m så undra hon om Zara ville hänga med och det vilel hon så dom kom strax därefter och hämtade henne..
Detta får vi göra om en dag gumman <3



Det var detta skalet vi köpt men det är mycket finare färg i verkligheten..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0