Körlektion 5 !!



Dom flyttade min körlektion till 11:45. Och sån tur jag hade att dom gjorde det för då fick jag ännu en lärare och han var riktigt bra, nästan lika bra som Jonas.. Så sen ska jag nog be om att få köra med honom och Jonas.. Att ha två lärare är helt okej men inte fler tack.. Visst jag har lärt mig en del av alla faktiskt men känner ändå att det blir för hoppigt.. Men ja det gick jätte bra idag, tränade en del på nerbromsning, backning och lite sånt.. Riktigt roligt hade jag faktiskt :)

Nästa gång jag ska köra är dock inte förrän den 12e Maj vilket är trist men ska försöka köra med mamma och uffe en del.. Sen fick jag lite uppgifter jag skulle göra i boken också så det är nice :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0