Körlektion 4 !!


För mig är det körlektion 4 men eftersom det oftast är dubbla så då blir det egentligen 8a.. Men ja idag körde jag som sagt med en 3e lärare och jag minns dock inte namnet på han heller.. Men han var bättre än han jag körde med igår iaf men inte bättre än Jonas.. Han snackade jätte mycket och förklarade en hel del vilket kändes rätt skönt men vissa saker kändes riktigt onödiga eftersom jag redan kunde dom o.s.v.. Sen la han sig i med pedalerna en del med för han trodde det underlätta för mig.. men jag vill ju lära mig och göra det själv liksom.. Han bara jag kan sköta det medans du gör det. Han gjorde dock inte det hela tiden men i mellanåt när han trodde jag skulle bli osäker.. Vilket jag egentligen inte blev !! Men ja nästa tisdag ska jag köra med samma som igår ^^ Vilket jag inte känner alls för.. Sen efter det dröjer det typ 12 dagar innan nästa tid så då gäller det att mamma och uffe har tid så jag kan köra massa med dom.. Annars lär jag tröttna och det vill jag inte för det gäller ändå en del pengar man lagt ut på det nu !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0