Körlektion 3 !!


Idag hade jag min 3e körlektion med körskolan och det var nästan 2 veckor sedan jag körde där senast men jag var ju ute med mamma och körde förra veckan men jag kände mig dock inte riktigt redo idag. Eftersom jag skulle ha en ny lärare nu.. Och jag måste säga att han var inte bra för min del alltså.. han förklarade jätte dåligt och flera ggr om så man blev jätte förvirrad.. Och det verka vara viktigt för honom att allt var perfekt redan nu från början :S med jonas var det mer att om jag råkade släppa kopplingen för snabbt ja då sa han ja du lär dig me tiden men han här som jag inte ens minns namnet på han bara började visa o.s.v. fast att jag visste hur man skulle göra o.s.v. bara att jag råka göra de lite fort.. nej denna gången kändes verkligen inte bra och nu är jag nervös hur det kommer vara imorgon då jag ska ha ännu en ny lärare :/ Fan alltså vill köra med jonas ju !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0