Jaha då var helgen över !!


Men jag jobbade även idag och snacka om att ha ont i kroppen.. Jätte jobbigt att stå still i kassan i med jag hade så ont i fötterna.. men det fick gå det också :) Jobbade 9-16 idag, riktigt nice. Dagen har varit lugn och skön sen hämtade älsklingen mig för jag kände att jag inte klarade cykla hem med mian fötter. Så handlade jag även lite andra små saker vi behövde här hemma.. Och kol så vi kan grilla ;) blir väl grillkväll på valborg.. Sen ringde jag lilla mammi och hon var på väg hem till Uffe och äta.. Men så sa hon att körskolan hade ringt efter mig så jag fickr inga dom, så ville dom ändra min tid vilket jag inte ville för jag skulle höra om syrran ville gå i stan en sväng imorrn.. Så jag fick ljuga lite att jag skulle jobba sen så kunde inte det o.s.v.. Så kom hon med andra lösningar ^^ som att han kan släppa mig på jobb och att det jag missar va lektionen kan jag få en annan gång o.s.v. men det känns knas ju med 20min extra bara sådär.. Men ja jag får se hon skulle titta på det och sedan ringa tillbaka ... Egentligen vill jag inte köra alls imorgon eftersom det är med den läraren jag tyckte var kass för just mig.. Men som sagt får se vad hon säger när hon ringer sen !!


Kommentarer
Postat av: Cajsa

haha jo då..^^ har ny lektion i morron. Då skulle vi kolla på nästa låt och sen skulle vi ev. massera bort knutar i nacke och käkar... shit va jag kommer vara omtumlad innan antagningsproven! XD hahaha!

2009-04-27 @ 17:57:31
URL: http://cajsa1.webblogg.se/
Postat av: isabelle.

sv; det är fint med mig(: självdå ?

2009-04-27 @ 17:59:02
URL: http://ffernandeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0