Har precis läst slut den !!!



Den 3e boken i "Twilight" men kan bara säga att jag ångrar mig :/ Vill dock inte avslöja något här om det finns några av er som ine vill veta vad som sker senare men ahhh jag e så arg.. Om man har den perfektaste i universum varför söka mer? !?!?!  Aja som sagt ska inte avslöja bara önskar filmerna kom alla på en gång så man kunde sitta där i sin dröm värld och önska att en sådan värld faktiskt fanns och att vi var en del av den... Sån härlig känsla när man ser filmen och läser böckerna. Fast ja 3e boken var inte till min förtjusning p.g.a kyssarna mellan fel personer o.s.v... Sorry nu avslöja jag lite dock.. Ska sluta nu innan det blir för mycke ;) Vill ni veta så fråga...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0