Godmorgon lr nåt :)


Har varit vaken ca 40min.. men egentligen ville jag sova längre men syrran ringde och ville jag skulle hänga med till någon affär.. Så då fick jag ju resa mig från drömmarnas värld.. och även älsklingen fick stiga upp för han ska till sin bror och fixa sin bil.. Avgasröret trillade av för ett tag sedan :P eller ja en bit av det om jag förstod det rätt.. haha.. Men ja min bror och hans familj är hemma hos syrran just nu och tittar lite eftersom dom ska köpa deras radhus av dom sen när dom flyttar till hus i Juli så... Men efter det hämtar syrran upp mig :) har egentligen ingen lust att hänga med är rent slut i rutan men ja det är ändå bara en affär så det är lugna puckar ...

Kommentarer
Postat av: Marie

Va det därför du såg lite sliten ut? hehe :p

2009-04-05 @ 19:30:40
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0