Fredagen <3



När jag kom hem runt 17:30 så var min systerdotter redan här :) Så lagade jag och Johan mat till oss tre.. Blev kyckling med ris, sallad och currysås... Efter maten satt vi lite i stora rummet och så spelade dom två lite Xbox.. Sedan åkte Johan iväg för att köpa chips och lite sådant.. Och när han kom hem så kom Robban samtidigt.. Så satt dom där uppe och spela lite dota en stund och så tittade jag och Zara på Talang 2009 och sedan singing bee.. Sen kallade vi ner killarna så tittade vi på Narnia den med prins caspien lr vad den heter... Jag och Zara hade sett den innan men inte killarna så därför skulle vi se den :) Sen somnade Zara efter en stund så fråga jag om hon ville sova och det ville sötisen så jag gick med henne upp och bädda ner henne i gästsängen .. Sen gick jag ner och såg klart filmen med dom, slutade lite efter 1. Sen var det även dax för mig att gå och lägga mig :)




Kommentarer
Postat av: Marie

Vad mysigt :) Låter iofs skitmysigt med en systerdotter (det är det väl) :D

2009-04-05 @ 19:28:28
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0