Fasiken vad jag är lycklig !!



Jag har liksom världens underbaraste pojkvän/sambo ♥ ett jätte fint radhus och ett jobb.. Min älskling har ett jobb och han älskar mig för den jag är, även i mina mest dumma beslut här i livet. Vi har roligt tsm och älskar att vara i varandras närhet och tröttnar aldrig fast att vi är dygnet runt. Såååå underbart... Vi planerar hur det kommer vara om några år, barn, resor och massa annat spännande och det ska bli så underbart med denna resan i livet tsm med honom. Han är mitt liv, min ögonsten och utan honom skulle jag inte klara mig.. Han är mitt stöd i allt jobbigt, min hjälte när jag är rädd, min nalle när jag vill mysa, ja han är stjärnan i mitt liv ♥ Min älskade man ♥

Dont you dare leave me ;)



En rätt gammal bild men söt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0