Dopet och överaskningbröllopet <3




Igår var det dax för Nicoles dop och även Lindas och Patriks överaskningsbröllop.. Helt jäkla underbart och verkligen synd att dagen var över så himla snabbt.. Steg upp ca 8:20 sen duscha jag och sådär innan jag väckte Johan och bad han hjälpa mig bära dit klänningarna som vi skulle ha på oss.. Linda hade precis nästan blivit klar me Zaras hår och höll på med Emilias när vi kom så Johan gick direkt och jag kollade på medans hon gjorde klart deras hår.. och sedan var det dax för mitt hår och Åhhhh jag liknade verklige en prinsessa när hon var klart... MIn syster är så himla duktig på allt, hon sydde tösernas klänningar, mammas klänning, hon gjorde vid alla håren på oss som var brudtärnor, gjorde alla buketterna själv även sin egna som var så sjukt snygg, sen baka hon och patrik alla kakorna och tårtorna :) Men ja sen när vi blev klara med mitt hår skulle hon duscha och sådant så tiden bara rann iväg så sen skulle vi fixa hennes hår men det blev inte som vi ville vilket var synd :/ Kände mig helt efterbliven för jag ville hon skulle vara super glad på sin dag.. Men jag tyckter det var fint hela tiden men ja jag hoppas hon blev nöjd ändå iaf.. Alla tyckte iaf att hon var jätte vacker :) ♥ Sen fick patrik åka i förväg till kyrkan för att se till att alla var där inne och sådär så fick vi ringa och sådär så vi visste nr vi kunde komma.. Men så hade han missat 2 så vi fick köra förbi och sedan vända när det var fritt fram :) hahaha.. Sen ställde vi oss och å började musiken.. Jag bar ju min sjal, blommor och nicole så jag var jätte rädd jag skulle snubbla eller något men det gick jätte bra och våra kusiner och syrrans kompisar hade ju inte misstänkt något alls så det var jätte roligt ... Bröllopet tog väl ca 30min och åhhh det var så lyckligt mina tårar rann nästan hela tiden och jag gjorde allt för att tänka på annat men så fort man tittade på alla andra så såg han tårar där med och då kom det igen :P Sen efter bröllopet började dopet men har tyvärr inga bilder därifrån än eftersom Johan filmade så han kunde inte ta foto.. men alla andra tog foto, rena paparazzi :P haha.. T.om med prällen sa att han inte varit med om en sådan församling som tog så mycket bilder.. hahaha så roligt..  Så tillslut kommer jag väl ha samlat ihop alla bilder av alla men jag lägger in några idag så kommer det säkert fler en annan dag... Zara och Emilia var gudmödrar till Nicole och en av linda´s tjejpolare var hennes fadder.. Efter dopet träffades vi där ute och det delades ut ris som skulle kastas över oss allesammans så tillslut hade man hela Bhn och kännigen full :P hahaha skakade man lite på den trillade ett paket ris ut nästan.. Sedan gick vi in och tog lite bilder innan vi körde till lokalen där vi skulle fortsätta fira ♥ Så parkerade jag och älsklingen hemma och jag bytade skor för jag hade fet skoskav :P Sen gick vi också dit.. Strax därpå kom dom med maten :) Riktigt gott med mat hade varit hungrig i några timmar då så.. ch tårtorna var jätte fina sen när det var dax för dom.. Men innan vi började ta av dom så öppnade dom alla presenterna och Zara läste två dikter ♥ Riktigt gulliga tsm är dom... Hoppas verkligen det håller för alltid.. Tänk att du fick din drömprins till slut linda ;) hihi... Hon har varit kär i honom sedan mellanstadiet typ så.. hehe.. Sen började vi dricka och skåla och sen åkte gitarrerna fram också.. Himla trevligt... Verkligen !! Synd det tar slut så snabbt bara för man har så himla kul..


Jag och Nicole










Mammi och Nicole







Tårtorna



Zara läser dikterna



Dax att skära tårtan ♥



Jag och vilmis





Älsklingen och jag

















Dax för dans :)















Syskonen + Johan sjunger och spelar






Världens sötaste par



Ja det var ju en del bilder så enjoy !! :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Åååh vad mysigt! :D

Måste säga att du hade en supersnygg klänning och supersnygg håruppsättning. Och så fina tårtor, så enkla men ack så fina :D

2009-04-19 @ 22:25:08
URL: http://majsanx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0