Bilderna från Grillkvällen igår !!

Här är ni vi satt och väntade på att grillen skulle komma igång :) Spelade Guitar Hero undertiden !!


Donnan och Ola spelar.. Sen ser man en bit av mig och så Sebbe.



Jag och Sebbe


Donnan, Robban och The rockstar Ola.. Haha


Grillmästaren Kristian och så har vi Marcus :)



Matdax !!


Sebbe, Älsklingen och Ola




Kvällen sen med massa spel allt från Mario kart, guitar hero, Wii sport o.s.v.
Nu hade även Lukas och Adam kommit.
Var sjutk roligt under spelandets gång så var vi i lag och alla bara satt och skrek ahhh, håll dig på vägen, akta, ta inte den och massa sådant ... Hahahaha sån stämning här var alltså.. Men när kameramannen Johan kom så blev alla helt lugna och stilla :P hahaha.. Sån koncentration det är på alla :)




En super rolig kväll !! Det måste vi göra om snart grabbar !!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Trevligt! :)



Hoppas du får en grym måndag nu och en bra start på veckan! Du har väll haft en bra påsk med? :)



PS. Du får jätte gärna lägga till mig i blogglovin, men om du gör det så säg till mig så att jag kan lägga till dig med, skulle vara jätte kul att följa din blogg med! :)

2009-04-13 @ 13:01:10
URL: http://andreasarzen.blogg.se/
Postat av: Andreas

Va kul! Lägger till dig nu på en gång :) Och jo tack, min påsk har varit grym!



Ha det bra :D

2009-04-13 @ 13:10:45
URL: http://andreasarzen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0