20/4-09 !!


Ja jag har inte så mycket att berätta idag och jag känner sådan tristness att jag inte orkar skriva särskilt mycket.. Men ja jag jobbade 13-19 idag som sagt och det var riktigt soft.. Cyklade dit och var där ca 20min innan jag började så satt jag och snacka med Hannes och Katta medans dom hade lunch... Sen ställde jag mig i kassan.. Dagen har gått rätt så snabbt faktiskt vilket känns väldigt skönt :) När jag sedan kom hem så var Magnus och Erika här och bytad tillbaka bilarna (dom hade lånat vår för vi hade sån krok) Och så käkade jag och älsklingen hamburgare som vi stekt och sådär.. Efter det har vi suttit och spelat Wii.. Haha... helt frälsta i det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0