Usch !! Peddo !!


Två såna gubbar som ragga på mig idag *uurrrkkk* Dom började med fråga efter en av träningsmaskinerna vi säljer så berätta jag var den va. Så frågade dom om det fanns en visning jag bara ja och så förklara jag var  och dom bara kan du inte följa med och visa hur man blir så fin som du o.s.v :S
Jag bara haha nej jag tränar inte :P Så ni får gå o prova själv jag ska göra ett annat uppdrag :P Så gick jag.
Dom bara okej Sanna o.s.v. för vi har ju namnskyltar :O
Sen när jag kom ut så fråga han ena om batterierna o.s.v.
Sen bara hur gammal är du Sanna?
Jag - 21
Han - Ahh hade jag varit 10år yngre hade jag bjudit ut dig
Jag - hehe
Han - Får jag se dina händer
(jag visa händerna) Så fick han syn på min ring på höger hand
- Är du gift?
Jag - Haha nej :P
- Förlovad?
Jag - Nej fel hand för det
- Ahh nu lärde du mig något nytt :)
Jag - Haha
Sen började jag dra mig undan :P Och dom skulle äntligen gå
- hejdå Sanna 
Jag - hehe hejdå :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0