Thaaaiiiland :) 18/9

Kommer inte ihåg riktigt när vi steg upp men tror det var runt 9:30 för vi skulle på ett informationsmöte klockan 11. Frukosten på hotellet var öppet mellan 6:30- 10:30 så det var soft.





Till frukost denna dagen blev det omelett med massa gotti gott i :) Och till det hade vi nån risblandning *super gott* och så käkade vi mackor med smör och sen efter det åt jag melon och ananas :)

Sen blev det stranden en stund :)




Det var tyvärr lite molning men vi brände oss ändå :O Och guiden på infomötet berätta att den molnig dag i Thailand är lika stark som en solig dag i Teneriffa. Helt sjukt :P men nice... hehe...

Sen blev det glass time :)


Såååå vita vi är kan knappt tro det :P


Senare skulle vi ut och äta och kolla läget lite i Patong.
Här har jag min nya klänning på mig, man ser att jag redan fått lite färg :)


Så stannade vi på ett Thai ställe och åt fried rice with chicken, det är så sjuuuukt gott. Det måste ni bara testa om ni åker till Thailand. Som jag hade längtat efter det alltså och lika gott som alltid var det :) och Johan tyckte också det var skit gott så här blir det att vi käkar fler ggr.


Sen gick vi runt lite i stan !!

Hittade såna coola preditor och alien monster av plåt :) Har sett såna förr men dom är så satans coola.




Sen gick vi en runda till Shoppingcentret Jungceylon !!





Riktigt stor köpcenter med 2 riktigt stora byggnader med fullt med affärer av alla dess slag :)
Sen fanns där en gång åt ett annat håll under en 3e byggnad typ med massa stånd och resturanger..

Glasstime !!


Vi köpte någon sorts fruktglassdricke sak :P hihi men goda var dom iaf.

Sen gick vi och kollade in marknaden som fanns där i Patong
 

Jag inne i en hellokitty "butik" på marknaden. Sjukt mycket Hello kitty saker som ni ser ;)
Men inte jätte billigt, eller ja jag har ingen koll vad dom kostar i sverige men en väska normal stor väska låg på 2000 bath och uppåt vilket blir 400kronor och uppåt..



Johan inne på marknaden.

Sen när vi gått där rätt länge och shoppat lite så gick vi hem till hotellet och nannade <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0