Sms test !!

Anna hade nåt roligt test i sin blogg som jag snodde ;) Tyckte de verka skojsigt så..



Gör såhär:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga

Såhär blev mitt:


1. Vad skulle du säga om din pojkvänn var otrogen mot dig?
Okej då :( Vill så gärna sova med dig.

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Naww min lilla snutte gull.

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Heeeeej älskling

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Saknar din varma och mysiga kropp ängel.

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Förlåt förlåt ängel om jag väcker dig

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Hoppas det går bra på jobbet idag

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Kan du säga till mamma att vi tog sista rullet så hon behöver inte hämta kvittot

8. Vad vill du höra mest av allt?
Hej min sessa

Vad skulle du säga om du fick MVG i alla ämnen?
Jag ringer affären

10. Din romantiska replik?
Naw jag drömde faktiskt om dig i natt :$ snusk :P

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Hur har det gått på jobb?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0