Oturs dag var det verkligen!


Ja som jag skrev igår tappa jag datan i marken tack vare cp påsen. Sen kom det bara massa oturs skit hela tiden. Först på jobb var det något, sen när Johan och Magnus kom och hämta mig så startade inte magnus bil så dom fick sätta i startkablar o.s.v. Sen tillslut så gick det så körde vi till lokalen. och dessutom REGNA de ^^ Ja sen när vi kom in i lokalen och killarna hade börjat sätta ihop högtalarna och allt sådant så kom det fram att Magnus inte hade några skivor med sig och vi hade ju ingen musik på den bärbara :O Snacka om ångest !! Så fick jag springa in till Syrran och Patrik och fråga om vi kunde låna Patriks bärbara med all musik men den hade kraschat men sån tur var så hade han massa musik på den stationära så han tog dit den :) Skit sjysst verkligen asså, räddaren i nöden typ :D Sen blev klockan helt mycke så skulle jag in till syrran och fixa håret o.s.v. så skulle älsklingen köpa food. Så gör han det sen kom jag tillbaka till lokalen och ser ingen toapapper :O ahhhh... Ringer honom och då hade han precis kommit ut till bilen med BK så han fick springa in igen... Sen efter en stund ser jag faaaaannnn vi har glömt att köpa glas :O helt sjukt.... Ringer honom igen men då var han själv också nästan i lokalen :P Så ahhh snacka om panik. Så fick skicka hem Zara o Emilia och fråga om glas så hade dom koppar :P så bara aja okej de får duga. Men så fick Johan tag i nån av sina vänner med så dom skulle köpa det med sig :P Och sen när vi skulle börja ta foto så funka inte blixten me den jäkla kameran :( så vi fick ta med våra mobiler så typ ALLA bilder är suddiga eftersom håller man den inte tillräckligt stadigt så blir det suddigt :( Och vem kan hålla stadigt i det tillståndet?

jaa så det mesta som kunde gå fel gick typ fel igår :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0