Jobbig dag men ändå skön :O


Idag har jag ordnat en massa på min avdelning på jobbet. Har tyvärr hushåll där ALLA drar upp alla sakerna ur kartongerna :S fast att där finns visningar på alla produkterna ovanför :S förstår inte hur blinda dom kan vara. Ja men iaf har byggt om, satt massa etiketter så ALLT har pris även bytat lagerplats o.s.v. Så ja tiden har gått så himla snabbt och det har varit skönt eftersom jag jobbade 11-20. MEN sen har en hel del kunder varit såååå otrevliga och även personalen har varit deppig idag :S skumt...Men fy vad arg jag blev på nån kund asså, hade lust att strypa honom jäkla cp gubbe :S

När jag byggde om kom han dit ungefär såhär gick de till
- Var finns denna?
- Jag är inte 100% säker så fråga i informationen så slipper du springa runt

kunden kommer tillbaka efter 2sek
- Där är för fan lång kö i kassan
- Jag sa informationen
- Jag vet för helvete inte var den är`?
- Då kunde du sagt det så hade jag visat
- Ja men nu kan du gå och kolla var denna är åt mig
- Egentligen inte nej jag är upptagen med bygga om här
- Ja men det är för fan ditt jobb inte mitt
- Ja men därför finns en INFORMATION så du kan få info var grejorna är där.

Men ja så kollade jag upp de till honom och var tvungen att gå fram och riktigt peka på produkten för han skulle fatta :S Och han sa inte ens tack lr nåt otacksamme jävel ....

Och informationen var typ 10m från där vi var :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0