IKEA :P


Och idag bar det av mot ikea, vi båda skulle köpa en del så :)
jag köpte en hylla/skåp som jag har satt upp ovanför mitt skrivbord till mina såna saker. Sen en hylla som jag satte ovanför sängen där jag satte alla mina mirandanallar på för jag vill inte sätta ner dom i förådet då dom är rätt dyra så.. Sen mamma köpte en garderob som jag har monterat upp(duktigt va) och sen lite gardinstänger, skedar, diskborstar och massa sånt :) Hon skulle egentligen också ha en vit sjukt stor bokhylla men den var slut men skulle komma i veckan så vi får köra dit en gång till denna veckan..

Sen inom Jula och köpte skruvar och pluggar och såna fack jag skulle ha på min ena hylla till papper och sådant :)
Ska ta foto på mitt rum sen när jag är klar så ni kan få se den :) hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0