IKEA for life :)


Efter buttericks skulle vi hem men så körde vi förbi Ikea och bestämde oss för dra in där och köpa lite saker :P Så fick vi syn på mammas bil så vi parkerade vid den sen gick vi in.. Köpte lite glas, musmatta och oboyskedar :) Sen skulle vi kolla om bokhyllan hade kommit in som hon ville ha. Och där står hon :) haha... Jag bara behöver du hjälp? Hon bara amen hej är ni också här :P Så det var tur vi körde inom där så vi kunde hjälpa henne med bokhyllan in i bilen och sedan hem. För den hade hon aldirg kunnat ta ensam så tung som den är.



Sen kom vi hem och började lasta ur allt så öppnas fönstret uppe i trapphuset och där står mormor :) haha.. Sen kom vi upp så fikade vi lite och sådant sen började jag och Johan att montera upp bokhyllan och mamma målade taket i köket. Efter ett tag var det dax för Burger King, så jag och älsklingen stack och köpte det.. Sen efter maten fick vi vända bokhyllan o.s.v. sen var det klart :) Så började mormor sätta in alla mammas böcker i den. Jag gick och sov en stund och älsklingen letade bilar på nätet :P hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0