Home Sweet Home !



Suddig bild men den får duga för idag :P



Som de flesta av er vet så bor jag och min mamma nu i en 3a i stan. Jag har aldrig bott i lägenhet innan så måste säga att det är rätt jobbigt :P haha... Jag är van vid att kunna spela hur hög musik jag vill hur länge jag vill, se film högt, duscha/bada när jag vill o.s.v. Sen alla jobbiga gnälliga grannar :S Herregud känns som man bor i värsta gnällhuset här. Vet inte om jag skrivit det innan men redan när vi höll på flytta in och hade parkerat nedanför för att slippa gå så långt med alla kartonger + vi bor på 4e våningen utan hiss. Ja då var det nån som ringde p-lisa så fick vi böter sen andra gången vi verkligen behövde stå där för lyfta av möbler kom en av "grannarna" på botteplan och gnällde - Ni får inte stå där... Precis som dom sura jävlarna inte kan stå ut några dagar medans vi blir klara :S Sen vår granne här uppe kom ochså utan att presentera sig bara ja kan ni vara tysta efter halv 8 för då sover vår bebis :S menar vi måste ju lägga klart golvet o.s.v. och de flesta dagarna slutade vi inte jobba förrän runt 6-8 liksom. Aja verkligen gnällspikar här... Saknar att bo i hus :'( Men älskar ändå bo här med mamma, trivs väldigt bra och här är sjukt mysigt i vår lägenhet nu.

Kommentarer
Postat av: Helena Einarsson

gnälliga grannar är tråkigt. Jag har också det :(

2008-10-28 @ 17:50:25
URL: http://apriilhimlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0