Hej ho lets go :D


Var på Lets go igår kväll ju med jobbet :D Fy sjutton vad jäkla kul vi hade det :D har en del bilder med som folk ska skicka + jag har nåt på mobilen som jag ska sätta in imorgon när jag orkar ;)

Under dagen så flyttade vi ju så snacka om att man var trött sen:P Ställde möblerna på plats i mitt rum med sen var det nästan dax att göra sig klar för kvällen. Admir hämta upp mig eftersom han skulle hämta upp fler på jobbet efter förfesten. Så drog vi dit och förfesten vara ca 2 timmar ;) Hohoho... Sen efter det fick en taxi hämta några och en del klämde in sig i admirs bil..

Väl framme stod chefen o lille Anna där ute och väntade på oss :) Så stod vi där tills alla hade anlänt sen gick vi in, hängde av oss och satte oss till bords :D hehe .... Sen var det dax för käk :P Värsta Buffeén så vi krängde på som satans allesammans :P hahaha,,. 

Efter vi käkar o druckit en hel del ;) Så var det dax för äventyrsgolfen. Alla hade fått ett nr i sin kopp och dom som hade samma nummer var i samma lag så kom jag med katta och marie :) HOHO sjuuuuuukt jävla ball vi hade alltså :P Garva så jag nästan pinkade på mig... helt vingliga och skulle pricka den satans bollen :P hahaha... Den hamna i floden ett par ggr kan jag ju säga :P

Sen efter det var det fritt i baren :D wiiieeee satan asså, rosa pantern blir det fler ggr ;) hihi...

Aja sen skulle vissa stanna, vissa hem o vissa vidare... Så fråga en om jag ville me på efterfest sen slagt så fråga jag girlsen så ville dom till slakt men ej efterfest.. Men mitt legg va hemma så var tvungen att dra hem vilket flal o hämta de och ända chansen va att åka med... Så när dom andra åkte hem hängde jag med och drog också hem.. Var ändå as trött och flummig :P

Väl "hemma" så gick jag banne mig vilse hahahahahaha.... Dom släppte mig utanför och jag bara tack o.s.v. sen bara åhh där bor jag och började vandra.. tänker ah jag tar källar dörren då den är närmst men så funkar inte nyckeln :O jag började få lite smått panik om att inte väcka mamma... gick runt huset till vanliga dörren men nyckeln funka inte där heller :O Jag bara hmm aja okej får ringa mamma ändå så det gjorde jag :P
- Alltså nyckeln passar inte här :S Kan du komma ner och öppna
- Ja jag kommer
Efter en lång stund ringe rmin mob
- var är du?
- amen haha jag står ju hätr utanför och väntar, var är du då?
- Jag har varit nere och letat efter dig både i vanliga ingången och källaren
- hmm okej jag kanske är fel :S jag går ut till vägen och ser om jag hittar
sen kom jag till en tunnel under husen men va fel så vände och då säger mamma i luren
-jag ser dig, vänd igen och gå det håller
Sen fick hon guida mig hela vägen :P hahaha .. Så jag ahde försökt ta mig in i fel hus :P LYCKAT !!!

Kommentarer
Postat av: karolina

hittade du inte hem till det nya eller?

2008-10-13 @ 14:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0