Äldre har ingen respekt!!


Nu menar jag inte alla såklart finns väldigt många trevliga och roligare äldre. Men man läser och hör alltid äldre klaga på oss ungdomar att vi inte har någon respekt och reser oss i bussen o.s.v. Men har man jobbat kanske 9-10 timmar så förtjänar man fan att sitta, nu har jag inte varit med om någon som klagat på mig men har sett andra bli utsatta för utskällning. Okej dom kanske inte behöver sätta sig på platserna längst fram men sitter man lite längre bak så tycker jag även de äldre kanske kan respektera att man inte alltid själv orkar stå hela vägen hem till sista jävla hållplatsen. Då kan dom åka under de tider då folk inte slutar jobba i så fall.... Men hehe det var inte detta jag skulle ta upp utan på jobbet när man står i kassan med kö så ska det ALLTID komma en äldre och tala högt VAD KOSTAR DENNA, KAN DU KALLA PÅ PERSONAL, VAR LIGGER DEN?? o.s.v. :S dom ser väl för fan att jag har kö och är upptagen :S jag menar ska dom gå före bara för dom är äldre??? egentligen ska vi bara skicka bort dom till kundtjänst men jag brukar vara sjysst att svara fast att det stör mig att dom tränger sig när andra står på tur och ska betala..... Och så har dom fått för sig att våra kassor är en data lr nåt som vi kan kolla upp var alla saker ligger och när dom kommer hem, vissa tror också att jag kan gå ifrån kassan för visa dom var saker ligger, hur saker fungerar o.s.v VILKEN AFFÄR har såna kassor egentligen?? :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0