Söndag morgon !


Vaknade ungefär precis av att Theresia gumman ringde :P Precis som när hon terra mig härom natten för hon ville jag skulle komma till slagt ;) hahaha... Men idag gällde de jobbet så men jag visste heller inte va man skulle göra så hon skulle ringa kassaledaren och fråga det där med tillgodona.


Dagens humör: Lite trött för tillfället
Dagens planer: Spela ett tag, hjälpa mamma ner i källaren me lite saker, kalas hos Josefin
Dagens frisyr: Ska ha vågor i det sen till kalaset
Dagens klädsel: Blir väl jeans, linne och kofta
Dagens vill ha: Pengar
Dagens längtan: Att resa till ett varmt land
Dagens fundering: Hmm ska jag göra dne hårförlängning? Är sååå sugen men vet inte om jag vill göra med weaving eftersom efteråt är håret katastrof :/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0