Party party

Fy vilken kväll med mina girls fredags :D Satan asså ;) Anna kom hit vid runt 21 tiden så stack vi upp till mig så satt vi tre och snacka i köket o.s.v. Sen gjorde vi oss klara för PARTY !!!!! Sen skulle vi dra till en hemma fest i Malmö  så köpte vi blanne van sen gick vi til hållplatsen vid Karro´s pojkvän så kom de fram 2 flummiga killar :S haha aja sen åkte dom samma buss som oss och bara babbla på satan. Dom gissa att Anna hette Anna :P och Karro va polsk. Men dom kunde inte gissa nt om mig.. haha... Och sen anlände vi till festen så kom massa och hälsade o.s.v. Och fy fasiken va ball vi hade.  Garvade så ja trodde jag skulle pinka på mig. Speciellt när Uffe härma Anna´s dialekt ;) hahahaha.... Sjukt jävla roligt hade vi där iaf. Var väl hemma runt 5 :) Så satte vi på film så gick inte o la oss förrän 8.. hahaha...

Tack för ikväll my darlings !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0