Kanske inte ska hoppas allt för mycket?


Saker blir aldrig som man tänkt ändå :(


Fick veta idag att en av männen på jobb som också sökt till det nya som ska öppna nästa år inte fick jobbet där :O helt sjukt han har ändå jobbat här i 8 år... Det är samma sak, jag blev riktigt arg för han förtjänade att få byta eftersom han och chefen är som hund och katt.. men ja dom hade ringt o sagt nej :( Sen hörde jag en gruppledare berätta att dom inte kommer anställa inom företaget utan ta in nya :/ Så ja då kan man ju säga att min chans inte heller finns :( Jäkla skit... Jag som hade så mycket planerat och allt hängde på det jobbet.. Men ja jag vet ju inte än så kanske har jag tur... Vi får se !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0