Hur svårt är det :S


Alltså nån av våra "grannar" i detta dårhuset har sån skylt vid brevlådan där det står ingen reklam. Och ja visst det ska man respektera men nu var det en pizzeria som hade lagt lappar i allas brevlådor så hängde den ut ur deras. Vet inte om dom ha satt nåt stopp lr så för halvvägs ute var den iaf. Ja så hängde den så ett tag sen nu såg jag att den låg o skräpa i trapphuset ^^ Är det så satans svårt att ta in pappersbiten och bara kasta den än att den ligger där :S Visst en princip sak säkert men jag menar ligger den bättre i trapphuset eller, era idioter alltså. Och jag tänker inte plocka upp den. Varför ska jag liksom? Om dom vill att trapphuset ska se ut som en sopstation så OK, fine by meeee !!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0