Hemma!


Jag är helt slut i rutan idag :/ Jag har varit Martin´s bitch hela dagen känns det som. Jag har gjort 100000 jäkla uppgifter som han tilldelat mig och skrivit massa massa skyltar till butiken o.s.v. Sen gick jag på lunch och efter lunchen säger han nu har jag gjort dina uppgifter me, jag bara tänkte vad snackar du om? Har fan gjort allt han bad mig om. Så dom två sakerna han a då hade han inte ens sagt till mig. Vad tror han jag ska hinna allt på nån timme bara... Aja jag har fått sjukt mycket gjort idag iaf.. Sen skar jag mig med :( När jag höll på lyfta massa 6kg brandläckare eller ja kartongerna vägde 20kg var men ja så på nåt sätt skar jag mig men typ tyckte bara de sved till sen så jag fortsatte sen ser jag bara mass blod överallt :S bara hmm och kollar på mitt finger så e där massa blod.. Haha.. Aja de svider bara lite så inga problem.

haha chefen kom när jag höll på me brandsläckarna han bara du det där ska egentligen inte du göra det är därför vi har stora killar som dennis och admir. Jag bara garva så han bara dom klagar på att det är tungt så får du stå och göra de :P Haha jag bara ahh de e lugnt... Sen kom Katarina och sa samma, gulligt att dom tänker så ändå. Men jag ville bara bli klar.. :)




Vår skyltutskrivare !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0