A Day With My Girls


Jag och Anna steg upp vid 2 tiden :P haha... Sen började jag snacka med Karro på msn så bestämde vi oss för umgås idag med :) Så Karro kom sen efter ett tag så satt vi och snacka en jäkla massa och tiden bara rann iväg. Sen bestämde vi oss för käka något. Så karro köpte kebab nere i kiosken sen gick vi hela vägen till Jägersro (haha) för köpa hamburgar etill mig och Anna så var BK stängt :'( så fick tvinga mig äta äckel mc donalds...Fy trodde jag skulle spotta ut hamburgaren igen fan men fick tvinga ner de :/ Aja sen satt vi där och snacka sen bar det av hemåt :) Sen åkte Anna gumman hem vid hmm tror de va 21-22 tiden :/ Synd men vi får ses snart igen ju. Sen stannade Karro tills nu 02:50 ungefär :) Massa snackade alltså...

Ännu en underbar dag med mina girls :) Thanx girls !!!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Hehe, tack du me =)

2008-11-16 @ 03:00:05
Postat av: anna

Det var jätteskojsigt o vi får se till att ses snart igen! :D

2008-11-16 @ 14:45:55
URL: http://annace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0