Vissa killar är svin.

Sitter och pratar med min bästa tjejpolare just nu om killen hon dejtat ett tag men nu är det helt slut. Ett riktigt pucko måste jag säga och det sa jag till henne rätt tidigt men jag vill ju inte bestämma över henne så klart hon får dejta vem hon vill. Men jag vill bara inte se henne sårad ju det är därför jag bryr mig. Men ja en natt när dom såg över i början av dejtingen så bara fråga han henne rakt ut om hon kunde suga honom :S Jag menar vilken mogen kille frågar en sådan sak? Killar som verkligen vill vara i förhållanden som helst ska vara för evigt säger inte en sån sak sådär rakt ut.. Inte vad jag fått erfara och har aldirg hört mina andra tjejpolare säga att deras killar heller sagt det. Så redan där gick det ju upp en varning för mig. Men ja dom fortsatte dejta och han betedde sig omoget och påstod att han måste ha sex innan förhållandet för om man inte har bra sex är det inte lönt att vara tsm, jag bara hallååå är det inte bra från början får man fan göra det bra. Det är bara att lära upp varandra vad man vill ha sen kan det ju fan inte bli bättre. Nej jag är glad att jag inte är singel och behöver träffa på såna nollor till killar. Jag får höra så mycket av tjejerna om killarna dom dejtar så jag tror inte ens jag hade klarat vara singel om det skulle varit sådär alltid :P haha.. Nej men ändå jag är glad att det inte blev dom för hon förtjänar en mycket bättre kille <3 Love you gumman♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0