Värsta cykelturen igår kväll :P

Hahahaha jag fick för mig jag skulle prova cykeln jag fått av syrran som hon inte skulle ha mer. Jag visste att den fastnat i en trög växel och så men tänkte de kan inte vara så farligt så jag och systerdottern skulle ut med den och köpa chips på centrum. HAHAHA OMG säger jag bara vad vi garvade ihjäl oss.. Inte nog med den tröga växeln det var även punktering där bak och så satt hon där.. Jag trodde jag skulle smälla av alltså fy för vad jobbigt.. Så i mellanåt pallade jag verkligen inte så jag fick gå med den lite och hennes jäkla kommentar - jag ska aldirg mer följa med dig när du ska cykla, du är så seg... Hahahahhaa jäkla unge.. JAg bara haha du har inte ens testat hur jobbigt detta är hon bara - Jag cyklade när jag var bebis..  hahahaha jag bara haha kanske det men inte på denna cykeln iaf.. :)

Aja syrran sa att det måste varit punkteringen fel för annars är den rät nice att cykla med, så jag får väl pumpa den o sen ge mig ut och testa igen en dag :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha... hon är allt en riktig busunge hon!

Men roliga kommentarer hon gav! HAHA :p

2008-05-27 @ 19:24:44
URL: http://annace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0