Trååk !!



Har inte kunnat logga in på evighet :O
Riktigt jobbigt och nu är det ju nästan dax
att sova så lönt det gick nu då..  Har inte gjort
så mycket nu ikväll. Mest kollat runt på
lite bilar jag kan tänka mig när jag
tagit körkortet men så fort jag hittat en så är
det någon som klagar. Det är väl mitt val ? Jag
vill ha en billig bil som första bil och den ska
 vara relativt fin och just nu är det Mazda Mx3
som gäller för mig men då ska vissa ändå
klaga men vafan jag har inte lika mycket
pengar som du och kan köpa en bil kontant
på 50 000 och uppåt. Och ärligt talat tycker
jag det finns roligare saker att
använda pengarna till och nödvändiga.
Alltså hade jag haft 50 000 hade jag 
köpt en billig bil sen fortsatt
spara till en lägenhet.




Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad trevligt! Jo, jag trivs jättebra med jobbet. Vart jobbar du då? Nattinatti! :)

2008-05-15 @ 23:45:22
URL: http://saani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0