Gårdagens utgång :)



Träffade min snutta Nennie för vi skulle möta
upp Martin sen några andra och dricka litta :)
Så gick vi till busshållsplatsen på centrum..
Så kom de två småungar som hade massa
skämtsaker så dom försökte blåsa oss men
icke så nicke :P Förrän sen när nennie gumman
provade en sån träningssak som gav henne en stöt
hahaha så glada ungarna blev :P Aja men set sluta
 med att martin kom och hämtade oss i Oxie så drog
vi till Öl cafeét där dom andra var så beställde vi
sen hälsa vi... HAHA omg jag o nennie fick
visa leg :O Aldrig hänt förr.. haha ser väl så
liten ut :P inte så positivt nu men när vi blir
äldre kommer vi va såna heta tanter eller
hur gums? :P haha... Aja sen efter några
timmar drog vi till Mascot där hennes mamma
också var.. haha sen skulle dom andra vidare
men vi palla inte så vi stannade där sen efter
några timmar drog jag hem o jennie sin pojk :P
Sen idag va de bara upp o jobba och nu ska
jag göra mig klar för festa gärnet ikväll igen :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0