Färga mitt hår, vad tycker ni?




Har verkligen funderat på färga mitt hår, alltså mitt egna är väl mellanblond eller så men har ju färgat det ljusare men orkar knappt färga utväxten hela tiden då det sliter som fasiken på mitt hår. Så har tänkt färga det i någon därg där mitt egna kan växa ut utan att det ser förjäkligt ut. Så har valt ut två heta kändisar som har den färgen jag vill ha men sen vet jag inte om jag vill ha det så ruffsigt och snyggt som bild 1 eller rakt och sexigt som bild 2...Därför behöver jag verkligen hjälp. Ska jag färga de i den färgen eller ha kvar det ljusa jag har nu?? Help meee !!!






Så vad tycker ni??

Kommentarer
Postat av: Maddy

Båda är skitsnygga men när det kommer till haircuten så kan du ju styla det hur du vill beroende på vilket humör du är på? =)

2008-05-23 @ 17:21:04
URL: http://freakygozzip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0