Beställt ny klänning :)

image270
Har beställt en ny klänning :) Fastnade direkt för den lila
färgen. Skulle egentligen köpt en ljus rosa klänning med
som jag skulle haft på dop nästa år men ja den var slut
när jag skulle beställa den idag :( Så någon hann före
för den fanns där i natt. Och kläderna på den sidan
brukar inte komma tillbaka heller så den klänningen
kan jag drömma vidare om tyvärr :( Men är iaf glad att
denna fanns kvar. Den ska komma i denna veckan
redan så det är nice.













Kommentarer
Postat av: queenpeach

åh fin färg. kolla gärna in min webshop för kläder som du blir ensam om i Sverige :)

2008-05-12 @ 20:07:43
URL: http://queenpeach.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0