World of warcraft

Japp du läste rätt jag är en riktig liten spelnörd också, som spelar WoW :) Fast ja jag spelar inte lika mycket nu som jag har gjort förr. Jag har spelat i lite över 1 år nu fast har haft uppehåll i några månader innan och sådär. Men jag har iaf lyckats spela upp 3 lvl 70 gubbar och en lvl 50 har jag nu som jag håller på med eftersom jag lovat min bror att spela upp en med honom :)

För er som inte vet vad World of Warcraft är så kan jag förklara lite snabbt. Man gör sin egen gubbe ( även kallas char) så väljer man om man vill vara alliance eller horde. Jag är iaf horde för dom är coolast :) Sen börjar man då från lvl 1 så gör man olika Quest ( typ uppdrag) där man ska ex: döda ett antal djur ( mobs)  o.s.v. sen lvlar man och så kan man köra instancer då går man in med ett antal personer på ett ställe där man dödar en massa inklusive bossar som droppar utrustning och vapen. Sen när man kommit till lvl 70 så kan man köra lite arena så man tävlar mot andra och försöker få ihop bra med poäng så man kan köpa utrustning och sådant. Sen kan man köra lite större instancer med 25 pers o.s.v. Och även instancer på heroic vilket betyder att dom är mycket svårare men man får nice grejor iaf.

La in bilder på mina 3 70s iaf ! 

                                            
                                            



Någon utav er som spelar? Ni kan ju skriva vad ni har för chars o.s.v. :) skulle varit skoj att snacka med lite fler som spelar :)



                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0