Svåra beslut

Detta med datorn är ett väldigt svårt beslut.. Som jag nämnt tidigare så har moderkortet gått sönder och att jag inte får tag i dom puckona jag köpt det av :/ helt skumt.. Men ja som sagt vet inte om jag bara ska köpa nytt moderkort eller en helt ny dator. Om jag köper en ny dator så  blir det ju en bättre än den jag har så de kommer gå galant att köra de nya spelen o.s.v. :) väntar ju på det nya spelet Aion ska komma ut :D verkar rätt så coolt.. Men ja som sagt väldigt svårt beslut om jag vill köpa nytt moderkort eller en ny data för ca 7100kr på en gång sådär bara..visst de kanske inte e helt för mycke pengar men trist att behöva lägga ut de bara så där på ett sätt.. Men kanske tjänar på de.. Men ja för er trogna läsare så ska jag bara meddela att imorrn kommer min data vara igång lr me en ny sen kommer jag uppdatera bloggen ofta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0