Min dag 11/3

Ska iväg med mamma om en stund :) ska lite ärende som jag nämnde i gårdagens inlägg. Sen efter det ska jag ringa min ängel <3 Så får vi väl fixa min dator så jag kan sitta där istället. Saknar den ju :P Sen efter där lär det bli massa mys och kanske chips o film.
image39
Dagens humör: Lite trött just nu men börjar piggna till :)
Dagens planer: Till stan med mamma, fixa min dator och vara med älsklingen
Dagens frisyr: Rakt med  luggen bakåt i en klämma
Dagens klädsel: Hmm idag blir de linne med en kofta utanpå och jeans.
Dagens vill ha: Ny dator
Dagens längtan: Träffa älsklingen, fixa min dator.
Dagens fundering: Vad kommer allt att kosta?






 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0