Jubb Jubb o Jubb

 Ska äta lite Lunch nu sen ska jag ta bussen ca 14:10 så jag hinner inom H&M innan jag börjar jobba :) Skulle vilja ha en sån skinnjacka dom har där men vet inte om den finns kvar eller om den ens finns på de H&M som ligger vid jobb. Får se.. har hittat en annan jacka annars som jag ska köpa nu när jag får min lön :) Blev en stor överaskning :) fick mer i lön än vad jag förväntade mig så de var nice.. Pengarna ska gå till mitt körkort o sen lite till kläder för jag känner jag är trött på mina kläder också :P haha.. Sen ska jag spara resten :)

Så himla skönt att ha ett jobb och veta att man verkligen kommer ha pengar i slutet av månaden. Men sen är jag inte fast heltid eller så :/ och de vill jag vara för att kunna flytta hemifrån med älsklingen. Men vi får se :)



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Härligt att få högre än lön än man förväntat sig, då blir man glad :)
Ha en bra dag!

2008-03-20 @ 12:57:16
URL: http://glooria.blogg.se
Postat av: Zandrea

ha en bra dag =)

2008-03-20 @ 13:32:59
URL: http://Zandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0