Jag vill också fira påsk :(


I år blir det inget påskfirande för mig :( ska jobba hela helgen precis som min mamma.. Men mina syskon och mormor ska ses o äta gott o allt :( *avundsjuk* .. Jag får trösta mig med att jag får bra med lön efter denna helgen :P men ändå man saknar när familjen samlas och äter påskmat ju :/ Tänke fråga mammas sambo om vi skulle överaska henne ikväll med påskmat :P men han var inte ens hemma nu när jag kom från jobb :( lite synd..

Aja ett påskägg fick jag iaf av mamma igår fast att jag sa att jag inte ville ha ett ;) Men blev glad att jag fick ett ändå:D haha.. tack mamma <3

Vad sker för er del nu i påsk?? Massa firande?

image120

Kommentarer
Postat av: elinor

ja, det är klart! det är faktiskt rätt kul :9

2008-03-21 @ 18:28:09
URL: http://valfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0