Home :D


Hemma från jobbet nu och har precis ätit middag :) Det blev kycklinglår med potatis och brunsås och en massa majs*I love majs* :) Sen tacka jag ja till jobba imorrn ;) så blir dubbla lönen hela dagen + i me jag jobbar hela helgen o måndag så blir de nice me nästa lön sen också :) Man får passa på ju.

Var ju inom H&M innan jag började men dom verka inte ha den skinnjackan där :( Så gick jag inom CC och där hitta jag ett par jeans som jag köpte :) ett par ljusa men ja egentligen ville jag ha mörka men tänkte ta en dag nästa vecka o åka in till stan och leta lite jeans.





Så ser dom ut :P


Kommentarer
Postat av: Foffe

Fina byxor :)

2008-03-21 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0