Haha :)

Satt precis och kollade igenom en sån där "guide" bok som mamma köpt på skoj. Som heter Kvinnans guide till mannen och vänder man på den och läser bakifrån så står det Mannens guide till kvinnan :D

haha så hitta jag detta : Där det står vad männen säger men egentligen menar. Och vad kvinnorna säger och menar :P

Männen !

Säger:
- Jag vill inte gå ut med polarna ikväll, jag vill ha en mysig hemmakväll

Menar:
- Jag kan inte gå ut ikväll, jag får inte av regeringen



Säger:
- Det är något glapp i förgasaren...

Menar:
- Jag har ingen jävla aning om varför fanstyget inte startar



Säger:
- Säger du det? Det menar du inte?

Menar:
- Jag har inte lyssnat på ett ord/ Jag tänker på annat



Säger:
-
Vill du gifta dig med mig?

Menar:
- Du är så fantastiskt lik min mamma !


Säger:
- Men jag älskar ju dig

Menar:
- Kom igen nu ! Det där funkar ju alltid!


Kvinnor!

Säger:

- Vi kan väl måla om huset i sommar?

Menar:
- Du ska måla om huset i sommar.


Säger:
- Det gör inget

Menar:
- Nu har du satt din sista potatis


Säger:
- Men gud vad mysigt vi har det!

Menar:
- Om jag säger det är mysigt en gång till så kanske det blir det


Säger:
- Bestäm du, mig spelar det ingen roll.

Menar:
- Jag vill att du gissar vad jag vill. Och nåde dig om du gissar fel.


Säger:
- Tack ! Precis vad jag önskat mig!

Menar:
- Du har väl kvittot?



Haha ja de där var ju några av dom iaf sen står det massa annat skoj i den också :) Men just det här fick mig till att garva en hel del. Eller vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0