Frukosten :)


Idag blev min frukost två mackor. På den ena är det Dansk Salami (godaste som finns) :)
Och på den andra gurka med lite salt :) Sen att dricka fick det bli oboy.



Vädurens Horoskop för idag:

Tur: En spelvinst ligger nära till hands. Din optimism ger utdelning.
Hälsa: Om du slarvar med din hälsa idag kan du känna dig dålig framåt kvällen. Din kropp kan vara lite känslig.
Ekonomi: Olika anledningar kan idag påverka dig till att ta ett beslut om dina pengar. Ta inga förhastade slutsatser.
Arbete: Ta på dig en besvärlig uppgift om det bjuds. Någon är övertygad om att du klarar det.
Kärlek: Din attraktionskraft är stark just nu. En viss person dras till dig, och en ny relation verkar vara på gång.
Relationer: Du kan idag stärka bandet mellan dig och en person som du hittentills bara har haft flyktiga kontakter med. Ni kan till och med bli goda vänner.

Reflektion: Hmm ja jag brukar ju inte spela så det där med turen idag lär tyvärr inte stämma :/ Och det med hälsan stämmer säkerligen för jag har mått rätt kasst i några dagar nu. När det gäller min ekonomi så har jag slösat tillräckligt denna månaden så där ska inte fler pengar gå åt nu. När det gäller arbetet idag så är jag ju ledig så det kan heller inte stämma :P Och kärleken gäller min pojkvän ;) vi blir ju som nykära alltid när vi ses <3 och tillslut det med relationer har jag ingen aning om vem det skulle kunna vara :P kanske blir överaskad :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0