Ett bra svar

Fick ett svar till det med den döda musungen i chipsen från Bella :)

Hennes kommentar:
Vad tycker du att Ica ska göra mer än att be om ursäkt och beklaga det inträffade? Inga pengar förändrar väl att det faktiskt skett? Att kräva mer pengar (eller att kräva det alls) tyder bara på girighet och dumhet!

För övrigt är det väl ypperligt fånigt att sluta äta Icas egna chips enkom på grund av en händelse. Ska du bojkotta alla sådana händelser får du nog mycket att stå i!

Mitt svar:
När jag skrev mitt inlägg så skrev jag att tusen kronor är ingenting om något sådant händer och då menar jag inte att man ska be om mer utan jag menar för personen det händer känner nog att han/hon önskar det aldrig hänt istället för pengar. Och visst det är bra att dom bad om ursäkt men det har hänt  och jag mena mest på att om jag varit personen hade jag mått illa av den tanken i flera dagar och därför hade inte en ursäkt räckt. men självklart är det bra att dom bad om ursäkt för dom kan ju inte göra mer. Men jag tycker dock dom borde hålla lite mer koll på sina saker för detta är ju inte första gången som ICA:s egna produkter har innehållit något äckligt.

Och det med att sluta äta ICA:S chips så skrev jag
"fy för jag ska aldrig äta chips som är ICA:s egna iaf.. " Och med det mena jag precis som det står att jag inte kommer äta dom. Och jag har aldirg gjort det hittentills så kanske därför med, men denna saken har gjort att jag inte kommer prova ens. Visst kanske löjligt men känner inte att jag kommer sakna nåt eftersom jag inte ens tills nu har ätit dom :) Dom som redan äter ICA:s egna chips bestämmer ju själv om dom vill fortsätta äta dom lr inte.. Själv hade jag nog väntat ett tag efter denna nyheten ;)


Jag är väldigt tacksam för din kommentar :) Bara roligt med saker att svara på .. Så tack bella :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0