11/3- 08 Väduren

Så här såg mitt horoskop ut för idag och veckan.

Idag:
Det här är en bra dag för affärer. Köp också nånting vackert till dig själv eller till en närstående.

Veckan:
(2008-03-10 - 2008-03-16) Att vara känslomässigt osäker är inte riktigt din grej. Du vet oftast vad du känner. Dessutom vill du helst tömma ut en känsla helt, innan du ger dig i kast med nästa. Så den här veckan kan upplevas som ovanligt komplicerad. Hur ska du reagera? Hitta den mest lyckade lösningen på en situation och satsa på känslor som lyfter dig!



Hmm vet inte riktigt hur jag ska tolka det där. Kanske får köpa något sen när jag är i stan med mamma :) Men det där med känslomässig vecka och det hoppas jag inte kommer stämma. Orkar inte med massa sånt just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0