Haha vilken härlig dröm :)

Jag kommer inte ihåg hela men det jag minns är att jag jobbade i en leksaksaffär på Triangeln som var lika stor som hela ovanvåningen. Så kom Nennie och Ann-sofie dit så stod vi och snacka o.s.v. Så bestämde vi oss för ta en runda me våra bilar. Jag hade inte ens körkort än men bil hade jag ute på parkeringen. Ingen snygg men satan va snabb.. Ann-sofie körde sin bil och nennie åkte med mig :P Vi började med att köra genom triangelns shoppinghus :P sen ut på vägen och fy för va vi körde snabbt. Tillslut nådde vi den vägen mellan södervärn och som går till jägersro o.s.v. Och vi bara gasa saaatan ta mig, det gick så jäkla snabbt så jag fan kunde känna de fast det var en dröm... Sen börja vi närma oss rundellen så bromsa vi och slira typ runt den :P haha sen vaknade jag tyvärr :(

Haha låter jäkligt sjukt :P Men rolig va drömmen iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0