Crazy man

Haha på bussen hem kom de på en fullegubbe o satte sig såklart brevid mig :O
- Spelar du på hästar?
- Nej :P
- Vad spelar du då?
- Data
- okej men det tjänar du inget på
- nej men min lön räcker så väl så :P

sen helt plötligt
- Vad tycker du om universum?
- Häftigt
- Tror du vi är ensamma
- nej
- nej vad bra, dom som tror de kommer pissa i byxorna när hon träffar ufon
- haha
- vi är inte ensamma
- nej
- vi är faktiskt inte ensamma
- nej det tror inte jag heller
- jag har träffat dom
- haha jaså
- ja jag filmade dom, vill du komma hem o se mina filmer?
- Nej tack jag klarar mig, har bråttom hem så..
- okej

sen :S
- Fan va du är tuff och vacker
- haha tack
- alltså jag menar det
- hehe tackar
- önskar du var min
- hahaha
- du är verkligen vacker
- tack :P

Sen skulle han äntligen gå av bussen :P
så knackade han på rutan o vinkade ..
Haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0