Stockholm here I come :D


Nu mina darling så är klockan 06:32 och vi sitter o väntar på min "styvbror" som ska köra oss till centralen :) Sen bar det iväg mot stockholm. Är framme om fem timmar.. Jag är riktigt nervös eftersom jag faktiskt aldirg varit där innan... Ja jag vet det är ju vår huvudstad men inget direkt tilltalar mig där men vi får se jag kanske trivs... Kommer nog på en del kommentarer om min dialekt sa dom på jobb eftersom jag pratar rätt så skånskt :P Men vafan hellre underbara skånskan än deras kvast upp i rumpan språk ;)

Aja ha de fint my darling så skriver jag på lördag tror jag när jag är hemma igen :)
Och kommer visa massa foto o.s.v. ;) Men som sagt får se om det blir lördag för jag kanske drar till
blekinge då tills söndagen så kanske blir söndag eller måndag som jag skriver ;)

Puss Haiiiii !!!!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Snabbt ni kommer vara framme.. e det ett snabbtåg eller? Ha det så kul där uppe =)

2008-07-14 @ 06:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0