Måndag!


Jag är super super trött nu. Tydligen var jag säljare idag så har emst sprungit runt som en yr höna. Har tagit ut varor, varit i kundtjänst, skrivit skyltar och även hoppat in i kassan.. Hela tiden var det någon som behövde hjälp med något liksom.. Och ingen av kassörskorna rörde ens blåbackarna :/ Så dom andra säljarna bara ja se Sanna nu när du inte är i kassan blir inget där gjort.. Det var sjysst sagt iaf :) Sen under lunchen var vi och kollade på radhuset, så jag hann inte käka någon lunch. Jobbigt nog.. Radhuset såg bra ut och vi ska buda iaf så får vi se hur det går :) Sen slutade jag kl 6 så har inte varit hemma så jätte länge, har hunnit äta och prata med pappa i tele :)

Aja ska softa lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0