Köttbullsrullande och Julshopping :)


Började dagen med att käka frukost . Sen började vi rulla köttbullarna :) Gick faktiskt ändå rätt snabbt.. blev 206 stycken !!  Sen så stack vi till Mobilia, så köpte jag julklapp till vilma och felicia :) Sen gick vi runt där och sådär och jag hittar verkligen ingenting till mig själv :( jobbigt... För jag vet inte vad jag ska önska mig och mamma vet inte vad hon ska köpa då. Men ja... Sen åkte vi till svågertorp men så var den mixern syrran önska sig slut :/ Så kom vi på att vi glömt köpa saker på mobilia så drog dit där..Så köpte jag en julklapp till ulf och sådär. Sen efter det stack vi hem och käkade köttbullar :) haha....


Fick iaf köpt någon julklapp sen är jag inte ledig förrän helgen så :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0