Festen igår :P


Mötte upp Karro utanför hennes pojkvän sen gick vi till nobel torget och mötte Uffe och Max. Fick ringa natta på vägen och fråga var vi skulle. Haha tog en stund innan vi fatta men tillslut så hittade vi :) Vi var först på plats sen droppade det in fler och fler, riktigt trevligt folk !! Hade faktiskt riktigt skoj där.. Natta drack lite för mycke så i slutet fick hon gå och nanna iställe för dra till slagt :/ Naww... Och vissa stack hem och vissa stack ut men jag och Karro stack hem iaf eftesom jag skulle upp vid 8. Men fan den jäkla spriten igår fick rakt upp till hjärnan :S helt skumt,...Så jag va ju lite yr sådär men visste ändå va jag gjorde men sen vaknade jag runt 5 i natt helt snurrig och skakade.. Sjukt jobbigt.. Så gick upp och drack och åt en macka sen började mammas klocka tjuta och då märkte jag att hon inte va hemma :O Men ja sen gick jag och la mig och somnade tillslut igen.. Sen upp 8 och nu snart ska jag till jobb :/

Kommer säkrt bilder från festen någon dag !!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

wiiie.

får ses snart igen <3

2008-12-14 @ 22:03:31
URL: http://kiisah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0